lördag 28 mars 2009

Drakes musik har kommit tillbaka!

För några månader sedan gjorde jag ett stort misstag. Genom att klicka på fel ställe raderade jag hela "Drakes musik" (den blogg som jag skrivit i under flera år). Jag var förtvivlad men efter att ha slickat mina sår en tid, startade jag en ny blogg. Det är den du nu läser
Döm om min förvåning; när jag gick in på min blogg idag så upptäckte jag att Blogger inatt uppgraderat. Nu erbjuder de plötsligt en ny tjänst. Bloggar som man en gång raderat kan man få åter genom att klicka på "Ångra borttagning av blogg" . Nu har jag klickat och har då plötsligt två bloggar. Jag tror inte jag kommer att skriva i Drakes musik något mer, men bloggens 169 inlägg ligger nu öppna för läsning igen.
Gå gärna in och titta. Där finns mycket berättelser om Nick Drake m fl:
http://drakesmusik.blogspot.com/

4 kommentarer:

  1. Grattis! Zwei bloggen och Dylan idag i Malmö!

    SvaraRadera
  2. Det var en tripp i cyberrymden !
    Far out...

    SvaraRadera
  3. lake: Är det här du hänger!? Varför inte ett besök på dagensskiva forumet? Med din kanonsmak!

    SvaraRadera
  4. drake det är nåt fel på kommmentatorsfunktionen? Kan du fixa det?

    SvaraRadera