tisdag 1 januari 2013

Jaha, vad händer nu?

Nu är alla recensioner och listor för 2012 klara. En period av mycket skrivande och många bloggbesökare är över. Tack alla som följt bloggen i höst.

Vad skall hända nu? Jag vet inte riktigt. Kanske fortsätter jag med recensioner. I så fall blir det gamla favoriter som jag berättar om. Det är det jag brukar kalla "Guld från skivhyllan".
En annan tanke är att skriva mer om livet och politiken. Problemet är bara att det är mycket mer krävande, inläggen kommer därmed att bli färre.
Ett tredje alternativ är  att jag slutar blogga helt och hållet.
Vi får se...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Både alternativ 1 och 2 låter bra... Eller en kombination av dessa ännu bättre!

    Alternativ 3 är inget bra förslag alls!!

    Om inläggen kommer sällan gör mindre, om de väl är angelägna när de kommer...

    SvaraRadera
  2. Tips för recension som ligger helt och fullt i ditt landskap är Martin Hyrén och hans nya EP Spår: martinhyren.com

    SvaraRadera