måndag 6 februari 2017

Spellista till Donalld Trump

Han har varit mycket i mina tankar den senaste tiden. Denne osannolika och oberäneliga president. Jag skulle vilja prata med honom, få honom att lugna ner sig och tänka om. Möjligheten att få en pratstund med världens mäktigaste man är dock minimal, Så vad gör då en musiknörd som jag? Jo, en spellista på Spotify. Jag vet att Donald har ett konto och känner jag honom rätt söker han dagligen på sitt eget namn. Då kommer han hitta min lista, lyssna på låtarna och tänka om. Jodå, du får också lyssna.



1 kommentar:

  1. "Hair" är en genialt val. Jag såg en skämtteckning där Trump far fram genom luften i "Hair Force One". Annars kan man väl få föreslå "Que sera" med Doris Day till listan. Trump kommer att röra om rejält på gott och ont, han röstades trots allt fram av en besviken medel och underklass som fått utstå arbetslöshet och fattigdom i "Rostbältet", Mid-America, inte av storstadsliberaler på väst och östkusten. Som hatobjekt och mål för skämtare utgör han ett perfekt val . Kommer han att bli skjuten? Eller avsatt?

    SvaraRadera