måndag 29 november 2010

Årets bästa album?

Vilken är nu årets bästa skiva. Jag har listat ca 20 album på denna blogg. Numrering har jag dock struntat i, men det är klart att den kommer, det är ju viktiga grejer. Självklart måste man veta vilken som var 2010 år bästa. För att inte tala om hur viktigt det är att veta vilken skiva som blev tolva. tretton och nummer tjugo.
Allt det där kommer, men än så länge är det faktiskt några dagar kvar på året. Rent teoretiskt kan det dyka upp en platta på en av årets sista dagar och sno åt sig första platsen.
Vi får se. Vilken är årets bästa platta enligt dig?

1 kommentar:

  1. Som sagt, viktiga grejer. Så viktigt att jag inte kan/får tala om det förrän på kvällen den 17 december, då jag och några vänner ska ha en extremt nördig listkväll. Men jag återkommer i ämnet :)

    SvaraRadera